انواع شیشه دکوراتیو درب و پنجره دوجداره

windowdoubleglazed

در این شرکت ، شیشه های لمینیت رنگی با استفاده از طلق های PVB رنگی تولید شده توسط شرکت های معتبر اروپایی، ساخته می شوند. این شیشه ها علاوه بر دارا بودن کلیه خواص شیشه های لمینیت، نظیر مقاومت در برابر زلزله و سرقت، جلوگیری از نفوذ اشعۀ UV و کاهش آلودگی صوتی، در طیف گسترده ای از رنگها نیز قابل تولید هستند. شیشه های لمینیت رنگی می توانند کاملا شفاف، مات یا کاملا غیرشفاف باشند. موارد کاربرد این شیشه ها هم در نمای ساختمان و هم در داخل ساختمان جهت مصارف دکوراتیو می باشد.



در این شرکت ، شیشه های لمینیت رنگی با استفاده از طلق های PVB رنگی تولید شده توسط شرکت های معتبر اروپایی، ساخته می شوند. این شیشه ها علاوه بر دارا بودن کلیه خواص شیشه های لمینیت، نظیر مقاومت در برابر زلزله و سرقت، جلوگیری از نفوذ اشعۀ UV و کاهش آلودگی صوتی، در طیف گسترده ای از رنگها نیز قابل تولید هستند. شیشه رنگی دکوراتیو می توانند کاملا شفاف، مات یا کاملا غیرشفاف باشند. موارد کاربرد این شیشه ها هم در نمای ساختمان و هم در داخل ساختمان جهت مصارف دکوراتیو می باشد.

شیشه چاپ دار یا اسپندرال Spandrel

شیشه اسپندرال با انجام پخت مرکب سرامیکی بر روی شیشه در انواع رنگ ها تولید میشود. چاپ سرامیکی این شیشه ها غیرشفاف است و فضای پشت آن قابل رویت نمی باشد. شیشه اسپندرال بصورت تک جداره، دوجداره و یا در ساختار شیشه لمینیت میتواند مورد استفاده قرار گیرد.

شیشه رنگی

شیشه رنگی Lacobel و Matelac

شیشه های رنگی Lacobel و Matelac محصولات شیشه رنگی کمپانی AGC بلژیک هستند که توسط شرکت پنجره ماندگار فرآوری و آمادۀ استفاده برای مشتری می شوند. شیشه های Lacobel در ۲۵ رنگ استاندارد تولید می شوند و شرکت پنجره ماندگار امکان تامین تمامی این محصولات را داراست. درخشندگی و یکنواختی رنگ شیشه های Lacobel آنها را به محصولاتی ایده آل جهت استفاده در داخل ساختمان و امور دکوراتیو تبدیل کرده است. شیشه های Matelac در ۱۲ رنگ استاندارد و با ایجاد پوشش رنگی بر روی شیشه های Acid-Etched تولید می شوند. تلفیق حالت شیشه های رنگی و مات، این محصولات را به گزینه ای خاص جهت پوشش دیوارها، ساخت کابینت و قفسه و سایر امور دکوراتیو مبدل ساخته است.


شیشه مات یا Matelux

شیشه های Matelux که توسط شرکت بلژیکی AGC تولید و در شرکت پنجره ماندگار فرآوری می شوند، به شیشه های فلوتی اطلاق میگردد که یک سطح آن با کیفیت بسیار بالا Acid-Etched م یشود. این فرایند موجب مات شدن سطح شیشه شده و با توجه به کاربرد نهایی می توان از آن جهت پوشش کف، دیوار، پارتیشن و یا نرده شیشه ای استفاده نمود.

شیشه سند بلاست Sandblast

شیشه های سندبلاست با لایه برداری از روی سطح شیشه به وسیلۀ اسپری شن نرم، تولید می شوند. لایه برداری از روی شیشه موجب مات شدن شیشه می شود. در شرکت پنجره ماندگار فرآیند سندبلاست با استفاده از تجهیزات پیشرفتۀ تمام اتوماتیک ساخت اروپا انجام می پذیرد.

شیشه فوتولمینیت

فوتولمینیت کردن شیشه به معنی لمینیت کردن یک طرح گرافیکی درون شیشه است. در اجرای این روش می توان از پارچه، طلق یا چاپ مستقیم شیشه بهره برد. در لمینیت پارچه، پارچۀ دلخواه بین دو شیشه قرار گرفته و به طور دائم لمینیت میشود. در لمینیت با طلق، طرح مورد نظر به صورت دیجیتال روی طلق مخصوص چاپ و طلق چاپ دار بین دو شیشه، لمینیت می شود. در روش چاپ مستقیم، چاپ دیجیتال مستقیما روی شیشه انجام شده و سپس لایۀ شیشه چاپدار با یک لایۀ دیگر شیشه لمینیت می گردد.

شیشه طرح شکسته

مقاومت بالای این شیشه در تضاد جالبی با ظاهر شکسته آن است. درجه ایمنی این نوع شیشه در حدی است که می توان به عنوان کف و پله از آن استفاده نمود . ظاهر شکسته شیشه، زیبائی خاصی به آن بخشیده است و در تزئینات داخلی ساختمان نیز می توان آن را بکار برد.

درب و پنجره دوجداره “یو پی وی سی” نسبت به انواع چوبی، آلومینیومی و آهنی عایق های به مراتب بهتری هستند. در ساخت این نوع پنجره ها، به طور معمول از شیشه دوجداره استفاده می شود که امکان رد و بدل شدن گرما یا سرما از محیط داخلی خانه به خارج و یا بالعکس را تقریباً غیر ممکن می سازد. این خاصیت عایق بودن برای به وجود آوردن محیطی لذت بخش و همچنین پایین آوردن مصرف انرژی بسیار مناسب است. در واقع یو پی وی سی به دلیل اینکه هادی حرارت نیست ماده ای مناسب برای کاهش مصرف انرژی به شمار می رود. در برابر آلودگی صوتی نیز محصولات تولید شده از یو پی وی سی عایق های بسیار مناسبی هستند. همچنین این محصولات از ایمنی بالایی برخوردارند. زیرا مکانیزم قفل و یراق آنها بسیار کارآمد است؛ تخریب قفل و شکستن قاب یو پی وی سی برای ورود به ساختمان کار چندان آسانی نیست. شیشه لمینیت رنگی


X