خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی

windowdoubleglazed
یکی از جذاب ترین انواع درب و پنجره دوجداره مدل کشویی آن است که با توجه به فضای کمی که اشغال می کند و باز و بسته کردن آسان برای خانه ها و ادارات بسیار کاربرد دارد. واقعیت این است که پنجره دوجداره upvc کشویی با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه پنجره های دوجداره کشویی دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است. ( که البته این مسئله ذات پنجره های کشویی است)

پنجره کشویی

یکی از جذاب ترین انواع درب و پنجره دوجداره مدل کشویی آن است که با توجه به فضای کمی که اشغال می کند و باز و بسته کردن آسان برای خانه ها و ادارات بسیار کاربرد دارد. واقعیت این است که پنجره دوجداره upvc کشویی با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه پنجره های دوجداره کشویی دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیف تری است. ( که البته این مسئله ذات پنجره های کشویی است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در پنجره دوجداره upvc لولایی قویتر و بهتر از پنجره دوجداره upvc کشویی صورت می گیرد. اما به هر حال به خاطر وجود سلایق و همچنین کاربری پنجره دوجداره upvc کشویی این نوع پنجره مورد استقبال افراد می باشد.
سیستم بازشوی این نوع پنجره یو پی وی سی به صورت (sliding) ریلی در هر دو جهت چپ و راست می‌باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این نوع درب و پنجره یو پی وی سی می توان عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز وبسته شدن و قابلیت نصب کتیبه را نام برد. پنجره دوجداره کشویی خود به دو نوع، پنجره دو جداره کشویی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود. در مواردی که عایق بودن در برابر نفوذ آلودگی هوا، صدا و انتقال دما اهمیت ویژه ای دارد، پنجره تک حالته و دو حالته بیشتر توصیه میشود.

کشویی

-دستگیره پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی (swing) سعی کنید در پنجره های دوجداره یو پی وی سی کشویی از دستگیره های مخصوص این پنجره که در ظاهر نسبت به دستگیره های پنجره لولایی بزرگتر استفاده کنید زیرا به علت وزن لنگه بازشو و شیشه دوجداره فشار فیزیکی کمتری از جانب شما برای جابجایی لنگه پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی مورد نیاز است.
–یراق ضد سرقت و ایمن پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی حتما در هنگام خرید از مباحث ایمنی و ضد سرقت بودن یراق پنجره خود اطمینان حاصل کنید زیرا پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی در صورت رعایت نشدن اصول ایمنی و ضد سرقت بودن می تواند به راحتی ورود افراد را به داخل منزل و یا محیط داخلی ساختمان فراهم سازد.
پنجره کشویی
–نوارهای آبندی و هوابندی فرچه مانند یا Brush در پنجره دوجداره یو پی وی سی لولایی بعد از چرخاندن دستگیره قفلها و پلیتهای لنگه بازشو و فریم در یکدیگر درگیر شده و به علت وجود لاستیکها در میان آنها عملیات آبندی و هوابندی یا فیتینگ صورت می گیرد اما در سیستم پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی به علت نوع پروفیل و هندسه کشویی آن سیستم آبندی با لاستیک وجود نداشته و حدفاصل بین پروفیل لنگه بازشو و لنگه فیکس نوارهای فرچه مانند یا Brush قرار دارد. در هنگام خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی خود مطمئن باشید که از نوارهای فرچه مانند استاندارد که از بهترین مواد تهیه شده اند و نسبت به گرد و خاک و رطوبت مقاوم هستند و عمر مفید بالایی دارند استفاده شده است.
ویستا بست همچنین چهار پروفیل ویژه برای درب و پنجره کشویی یو پی وی سی با بهترین کیفیت را تولید می نماید. معمولا درب و پنجره های کشویی در معماری های خاص و یا کمبود جا و فضا برای انواع بازشو کاربرد بیشتری دارند. بازشو از نوع کشویی در مصارف خاص بیشترین کارایی را دارد.
همچنین استفاده از پروفیل های این سری امکان استفاده از انواع پروفیل ۳ چمبر و ۵ چمبر را ممکن می سازد که با استفاده از انواع پروفیل، قابلیت های کامل تری برای طراحان قابل اجرا خواهد بود.


X