معرفی درب و پنجره دوجداره upvc

windowdoubleglazed

پنجره ها با داشتن سهم مهمی در اتلاف انرژی در ساختمان و  واحد مسکونی نقش عمده ای را در این زمینه ایفا  می کند ،در کشور ما به علت وجود پنجره های قدیمی از جمله آهنی، چوبی و آلومنیومی ، اتلاف انرژی بسیاری را شاهد هستیم  و  ورودی بسیار مناسبی برای صداهای مزاحم در واحد ساختمانی می باشند و حتی به علت آب بند و هوابند نبودن این پنجره های قدیمی هزینه های جانبی از جمله نظافت را به مالکین و خانواده ها تحمیل می کنند. در نتیجه بهترین جایگزین درب و پنجره دوجداره  upvc است که در ادامه به معرفی درب و پنجره دوجداره  upvc می پردازیم


معرفی درب و پنجره دوجداره UPVC با سبک و زیبایی خود نور و زیبایی را به خانه شما می آورنددرب ها و پنجره های خانه شما نشان دهنده خصوصیات شخصیتی شما هستنددرب ها و پنجره های یو پی وی سی شرکت عایق پنجره بوستان پیشرو جهانی و از  نظر فنی مطابق با استاندارد های بریتانیا هستند. این درب ها و پنجره ها انعطاف پذیری بسیار بالا در ایجاد منظره دید را به همراه طراحی زیبا و خوش فرم ترکیب می کنند. در عین حال که به کارآیی انرژی کمک می کنند، از نظر امنیتی بسیار خوب عمل کرده و همچنین در برابر تمام شرایط آب و هوایی مقاوم هستند.
درب 
ها و پنجره های یو پی وی سی در رنج بسیار متنوعی از رنگ ها از طرح چوب تا رنگ های ساده در دسترس می باشند. تنوعدرب ها و پنجره های لولایی, فرانسوی و دوحالته ما می توانند به بازسازی فضای خانه شما کمک بسیار بزرگی بنمایند و آن را برای شما مطبوع و دلنشین کنند.

پنجره یو پی وی سی 

این درب ها و پنجره های یو پی وی سی خصوصیاتی به شرح زیر دارند:
بازه کاملی از سایز، شکل، استایل و طراحی شیشه را در بر می گیرد.
پنجره
های یو پی وی سی لولایی-از بالا بازشو یا بازشو به سمت بیرون، پنجره های کلنگی بازشو به طرف داخل، پنجره هایفرانسوی، پنجره های خلیجی و انواع پنجره های هلالی و هندسی از جمله مواردی هستند که در بازه درب ها و پنجره های تولیدی ما می گنجند.
لیست جامعی از رنگ ها برای این درب ها و پنجره های یو پی وی سی موجود می باشد. از جمله طرح های چوبی و انواع رنگ های ساده.
پروفیل 5
چنبر استفاده شده در این درب ها و پنجره های یو پی وی سی کارآیی انرژی را بالا می برد. همچنین استفاده از شیشه های دوجداره و سه جداره باعث می شود که کارآیی گرمایی این محصولات به درجه A++ در رتبه بندی رسمی بریتانیا دست یابد.


X