پنجره دوجداره و مزایای یراق آلات روتو

windowdoubleglazed
یو پی وی سی مورد استفاده در پنجره دوجداره مخفف عبارت Unplasticised Poly Vinyl Chloride می باشد و این ترموپلاست مدرن از مشتقات نفت خام و نمک طعام به وجود می آید. شکل چند ضلعی این ترموپلاست، از آن در برابر تغییر شکل در سرما و گرما محافظت می نماید.
مزایای پنجره‌ دوجداره
1.    دوام و استحکام بالا
2.    ثبات رنگ
3.    عایق بندی در برابر سرما و گرما
4.    عایق بندی در برابر آلودگی‌های صوتی و گردو غبار
5.    امکان ساخت و اجرای همه اشکال هندسی بدون محدودیت
6.    تنوع بسیار بالا در بازشوها
7.    امکان استفاده از یراق آلات الکترونیکی
8.    غیرقابل اشتعال
9.    متناسب با شرایط مختلف آب و هوایی
مزایای یراق آلات روتو
طبقه همکف
امنیت پنجره های طبقه همکف، قابلیت دسترسی ونفوذپذیری را برای سارق افزایش میدهد. اما میتوان به وسیله زبانه های قفل کننده چرخان، دستگیره های قفل شونده و دستگاه های هوشمند الکترومکانیکی، حفاظت را تا بالاترین درجه افزایش داد.
اتاق نشیمن
یراق آلات به صورتی که فناوری بالای آن نهفته باشد بالاترین طراحی را به ارمغان می آورد از طریق ایجاد زاویه دید وسیع چشم اندازی بدون زحمت را امکان پذیرمی نماید.
درب های تراس و بالکنی راحت
مبلمان و دکوراسیون منزل ممکن است در هنگام باز بودن درب بالکن در اثر فشار یا ضربه باد صدمه ببیند. درب های بالکن که ناگهان بسته شده و به هم میخورند به سادگی به پرده ها صدمه میزنند. شرکت Roto ، در اینباره نیز فکری اندیشیده وچاره ای مناسب در نظر گرفته است.

امنیت بیشتر برای اتاق کودکان
کودکان در هنگام بازی ممکن است به راحتی پنجره را باز کنند و خود را به خطر بیاندازند. Roto از طریق فناوری جدید ابتدا مورب باز شو «Tilt-First» راه حلی مطمئن را برای کاشفان کوچک شما ارائه داده است. در صورتی که دستگیره قفل باشد، پنجره تنها به صورت مورب از بالا Tilt باز خواهد شد.
تعویض خودکار هوا (برای نمونه در حمام)
هنگام دوش گرفتن اغلب رطوبت بالایی در حمام به وجود می آید اما، به دلیل عجله و شتا بزدگی صبحگاهی وقت کافی برای گردش هوا نخواهیم داشت. سیستم Roto E-Tec Driv عمل گردش هوای منظم و تنظیم خودکار را امکانپذیر میسازد. بدین صورت دیگر هیچگونه امکانی برای پیدایش و رشد قارچ ها باقی نمیماند.
گردش هوای متناسب در اتاق خواب
درزمستان، باز بودن پنجره در حالت مورب از بالا ( Tilt ) اغلب اتاق را بیش از اندازه سرد میکند. از سوی دیگر در تابستان نیز جریان هوا ممکن است کافی نباشد. بنابراین بوسیله قطعه یراق اضافی و اهرم تهویه، حالت قرارگیری پنجره قابل تنظیم خواهد بود که نام این قطعه (night vent) قطعه تهویه هوا است.

یراق روتو
راحتی بیشتر(برای نمونه درا تاق مطالعه)
باوجود Roto ، زمان تلاش و عمل مشقت بار برای باز کردن پنجره به سر آمده است. در مکا نهایی که پنجره به سختی قابل دسترسی است. پنجره های راحتی Rotoسرویس دهی را آسان میکند.
پنجره های کشوئی در آشپزخانه
درمقایسه با پنجر ه های لولایی دو حالت بازشو ( Tilt & Turn ) این نوع، دارای دهانه خروجی بزرگتری برای تعویض سریعتر هوا است. به این منظور به هنگام باز کردن به فضای کمتری نیاز دارد. بگونه ای که هیچ لنگه پنجر های فضای اتاق را اشغال نمیکند.

 


X